Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de confidentialitate si protectia datelor. Click aici pentru detalii.
reclamatie

Facebook a făcut o ”surpriză” utilizatorilor care au făcut reclamații false altor utilizatori

De un an de zile Facebook a dezvoltat metode de evaluare a utilizatorilor pentru a identifica și reduce impactul utilizatorilor nocivi. Metode nedezvăluite public și cunoscute pe surse doar de profesioniștii din domeniul online au fost dezvăluite în ediția de azi a Washington Post și, nemaifiind un secret, putem să vă vorbim de ele.

Din ce spun specialiștii, aceste metode de evaluare a utilizatorilor au fost concepute pentru a izola ”haterii” de pe Facebook în așa fel încât aceștia să nu mai aibă vizibilitate aproape deloc, indiferent cât de mult ar distribui o postare făcută de ei.

Mai concret, utilizatorii de Facebook care au raportat în ultimele șase luni ca fiind false știri care nu erau false, au fost monitorizați și ”sancționați” de regulile private ale rețelei de socializare.

Această măsură foarte inteligentă a Facebook a produs o  nouă răsturnare a războiului informațiilor, cel puțin în zona celor care credeau că dacă fac zeci de reclamații aiurea la adresa unui alt editor acestea vor fi analizate doar de roboți și vor contribui la sancționarea celui pe care îl reclamă ei dar, surpriză, au făcut, cum spun românii, ”contra vântului”.

”Scorul de încredere al unui utilizator nu este menit să fie un indicator absolut al credibilității unei persoane, și nici nu există un singur punct de reputație unificat pe care utilizatorii să îl atribuie. Mai degrabă, scorul este o măsurătoare în rândul a mii de indicii comportamentale noi pe care Facebook le ia în considerare în momentul în care încearcă să înțeleagă riscul. De asemenea, Facebook monitorizează utilizatorii care au tendința de a semnaliza conținutul publicat de alții ca fiind problematici și care editori sunt considerați de încredere de către utilizatori. Sistemul de rating nedeclarat anterior, pe care Facebook l-a dezvoltat în ultimul an, arată că lupta împotriva jocurilor tehnologice a evoluat pentru a include măsurarea credibilității utilizatorilor pentru a ajuta la identificarea actorilor rău-intenționați.” spun cei de la  Washington Post

Recomandarea noastră pentru ”haterii” care au reclamat aiurea ca fiind false postările altor editori este să își facă un alt user pe care să îl folosească corect, căci, odată compromis și cotat prost un user de rețeaua de socializare, șansele ca el să fie repus în drepturi și să fie considerat de încredere sunt aproape zero.

Iosub Robert

P. S.: Ați văzut utilizatori care au început să aibă în ultima jumătate de an din ce în ce mai puține like-uri, interacțiuni, impact, vizibilitate pe grupuri și desigur trafic din ce în ce mai mic pe site-urile folosite ca destinație pentru postările lor? Și noi 🙂


Sursa: ZPN




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *